Önskelista


 En annan utmaning jag skulle ha antagit av Tina för en helv evighet sen kan jag ju faktiskt ta tag i nu.



Tre hårda klappar:

En ny mobil




De "riktiga" förlovningsringarna!





En sån där Wii-platta man står på och utövar yoga.. eller vad det nu var.





Tre mjuka klappar:

Tubklänning från Vero Moda



En till pyjamasdress från Cubus!

Typ alla kläder från H&M i Haninge..






3 viktiga klappar:

Att jag en dag ska få ha ett litet frö i magen. Och att det är friskt förstås!

En garanti för att jag och Marcus ska leva ihop och vara lyckliga hela livet! Tack.

Att jag klarar undersköterskeutbildningen!








Jag utmanar alla som vill bli utmanade.
Var inte direkt motviverad kände jag när jag började, men men.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

mobil vore inte fel...

2008-12-12 @ 16:40:25
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0