Jerrrrry!



Nu har jag äntligen haft ett lååångt samtal med min älskade vän Jessica a.k.a Jerry (alltså inte frugan). Vi har uppdaterat varann om våra liv och vad som är relevant nu. Vi preliminärbokade även en dejt den 27 eller 28. Det blir toppen!!
Fan vad jag har saknat henne. Min lilla skruttrumpa. <3.
Love you!

Jessica <3



Annars har jag varit i stallet idag och fått alldeles för mycket frisk luft.
Regnade gjorde det oxå, men det var faktiskt uppehåll när vi väl var ute ovh det var ju skönt
Janna hämtade upp mig och Enzo vid Ristomtas busshållsplats och så bar det av till stallet. Där mockade vi och Janna visade mig hur hon ville ha allt gjort, så jag vet det till eventuellt fler gånger.
Sen fixade vi mat till hennes pållar, samt sopade och lite sånt. Mycket pladder blev det även.
Efter det hämtade vi in Robin från hagen och gjorde i ordning honom för att sen gå ut på en liten tur. Janna red och jag vandrade efter med Enzo i släptåg. Han var visserligen lös så jag höll bara lite koll.
Enzo var för övrigt jätteduktig i stallet! Lite bjäbb var det till en början, men efter ett tag nosade han på Robins ben och tog sig en slick för att smaka vad det var. Lite läskigt tyckte han det var med Robins huvud, för Robin böjde sig ner och ville gärna hälsa på Enzo, men det var han inte riktigt redo för än. Snutten. I övrigt var han i alla fall jätteduktig och skällde nästan inte alls, och när han gjorde det var det mest gruffande.
Hade en urmysig dag i stallet i alla fall!

Janna och Robin





"T-shirt" under täcket


Robin och Enzuuu i utkanten av bilden


Övar på att "buga"



När jag kom hem hade jag så ont i huvudet så jag somnade nästan på en gång. Mensvärk på det oxå. Blä.
Tessan kom hem från sitt julklappsäventyr rätt sent, så jag åkte aldrig dit. Sen när jag ringde låg hon och vilade så hon var väl helt slut hon med. Men jag tänkte försöka klämma in klipperi och hårfärgning imorn på förmiddagen innan jag och frugan ska leka. Hon lär väl ändå sova lite längre än jag. Dessutom måste ju Tessan och Lucas få sina julklappar innan julafton och det är ju bara imorgon kvar.
Frugan ska få sina oxå.


Nu har min bejb lagt sig i sängen och jag tänkte faktiskt joina honom.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: J

haha "t-shirt"

2008-12-22 @ 23:23:40
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag är faktikt vaaaaken!



Ring sen :)

2008-12-23 @ 06:56:51
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

"faktikt"

hahahaha

2008-12-23 @ 06:57:30
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: jerry

du är bäst=) va sååå mysigt att prata med dig med...vi måste bara ses sen 27;)

2008-12-24 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0