Araber och bajssex

Halloj!

Är nyss hemkommen från Sanna. Blev att vi åkte dit, Jennie, jag och Sanna efter dagen hos Jennie.
Mysfaktorn var hög!
Vi gjorde tacos och Loke och Enzo blev goda vänner till sist. Nästan i alla fall. Loke är ju en gammal gubbe på 6 år så han tycker väl inte att Enzo är överdrivet rolig med sin överskottsenergi. Haha, men han fick igång Loke på gräsmattan en stund i alla fall.
Vi har tittat på stjärnorna (hon bor ute i skogen där inga störande lampor finns, jag vill oxååååå), beklagat oss över att vi inte hade något vin, hälsat på pållarna (Jaa, Sanna bor faktiskt, tro det eller ej, ÖVER ETT STALL!
Haaaallå?! Drömmen eller? Blev helt kär i Zafir. En tvåårig arab, tror jag. Måste i alla fall vara blanding med arab. Alla hästarna var SUPERFINA. Som på bilderna djujet.. åhåhåååå
).
Viiii såg även på roliga klipp på youtube, läskiga klipp på youtube OCH den berömda "porrfilmssnutten" 2 girls 1 cup.
Fast jag tittade inte så mycket. Har sett lite av den förut men såg inte mer än 10 sekunder typ då det är bajs och kräksex.
Alltså, får kväljningar bara jag tänker på det.
DE KRÄKS I VARANDRAS MUNNAR?!?!?!?!
Varför vill man det?
Åh, fick även läsa Sannas förlossningsjournal. Jag vill oxååååå. Så jävla häftigt! Höll dessutom på att kikna av skratt när Sanna berättade om förlossningen. Ohhh, hon är så rolig. Hon är som jag. Gestikulerar VILT när hon ska berätta något. Miner och monologer är ju dessutom ett MÅSTE.
Jennies "vän" Johan kom förbi oxå (hahaha, eller Sanna kan man inte "bara svänga förbi" då hon bor i skogen men..). Han bor oxå i Nynäs så han var snäll och lät mig åka med hem.

Imorn ska jag hänka på Sanna till Haninge. Så jag måste VERKLIGEN somna snart. Ska åka 12-bussen.
Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. David ska ju käka middag med jobbet inne i stan imornkväll. Kanske Sanna vill leka?

Aa, nej, nu måste jag verkligen slagga.

Kommentarer
Postat av: djujet

Oh :( Ta med han till vår uppfödning :O

2008-02-29 @ 08:03:49
Postat av: Elenore

Mysigt det låter!

2008-02-29 @ 08:49:08
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0