Dagens

Kör på en "dagens" då. Eller natten kanske, höhö. Men dagen som VAR i alla fall.

Dagens

.. humör; Helt okej faktiskt!
 .. beroende;  Cigg och cola?
.. mat; Uhm, köttbullar, sjukt stark wok, kaffekarameller..
 .. dryck; Vatten, cola
 .. smink; Inget alls
.. händelse; Var på hypnoterapin
.. roliga; När en kille trodde jag hette "Nättan" HAHAHA
.. tråkiga; Min livssituation?
..doft; EnzoTassar :] Dom luktar popcorn..
.. fina; Min älskade Korv
 .. onda; Inget ont idag.
.. bästa; Kom på att jag hade cola i kylen!
 .. avundsjuka; Inget speciellt tror jag..

Kommentarer
Postat av: Kitty

Fin djur ni har! //Kitty

2008-02-26 @ 05:11:03
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0