Drömblogg

Tänkte börja med en ny grej!
Eftersom jag sover ganska mycket och i omgångar så att säga så drömmer jag ganska mycket, eller jag minns i alla fall drömmarna lättare.
Min hypnosterapeut har bett mig att skriva ner alla drömmar jag kommer ihåg och återberätta dem för henne, så jag tänkte jag kunde skriva ner dem här. För när jag väl har skrivit ner en sak så minns jag den, så då kan jag berätta för henne direkt ur minnet.

Hittills idag har jag i alla fall drömt att jag hade två hundar. Enzo och en beardedcollie-liknande hund, minns inte vad den hette men det var en hane i alla fall.
Drömde att jag var otrogen, eller nästan i alla fall, med han i "lust och fägring stor", Johan nånting. Nån som vet vem jag menar?
Han hade hur som helst en jätteliten och smal snopp och jag sa: "Vilken söt!"
Haha, mm.
Men mitt i allt så trodde jag att D kom "hem" (jag var inte hemma). Så jag lämnade han Johan där i sängen och sprang ut i hallen.
Sen är det lite luddigt, nånting med min större hund. Tror han hette Harry förresten! Hahahahahahaha.
Jag stod i alla fall i dörröppningen och grät med en mobil intill örat (minns ej vem jag pratade med) och så kom Johanna och höll mig i armbågarna...
Helt plötsligt satt jag och Sara Lindman och nån till i bakluckan på en bil och det luktade SÅ illa att jag fick kväljningar. Sara spottade på en filt. Brunt spott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0