Hypnos&Dans

Hypnosterapin gick bra! Fick berätta om barndomsminnen och känslorna i dem och så.
Inget spännande att skriva om dock.
Känner mig alltid så glad när jag går därifrån, iih!

Dansträningen gick tusenfalt bättre idag än förra veckan, yeah! The old Sarah-attitude is coming back!
Vill bara daaaaansa helatiden nu. Bli bättre... och BÄTTRE!
Ska även börja på jazzen på torsdagarna. Har aldrig gått på en "riktig" jazzlektion faktiskt. För jag antar att Mariannes fram-sid-bak-sid-klapp-snurr-hopp-tadaaa inte räknas, haha?
Ska bli riiiktigt kul.

Äter även som en häst numera och har inte gått upp nånting knappt! Vågen står fortfarande på 61,5 +/- några gram hit och dit. Me like!

Juuust det! Hämtade ut böckerna jag beställde oxå. Yeeha! Nu har jag läsning åtminstonde 1-2 veckor framåt.


Nu ska jag löka vidare, sen lägga mig i sängen och läääsa. Hoppas på en relativt tidigt kväll/natt.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: djujet

(L) :)

2008-02-06 @ 07:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0