Ingen radio

Det blev inget radioprat för min del idag.
Jag måste ha missuppfattat henne, haha.
Hon sa att det var en till tjej som hon skulle snacka med osv och jag fattade det som att vi skulle vara med i programmet tillsammans men så var det alltså inte. Utan jag var tydligen nån sorts reserv ifall hon inte skulle vara med. Hur som helst så var hon med och inte jag. Lite tråkigt, men det kanske kommer fler chanser och möjligheter?

Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Och inte skrev jag "läxan" tills idag heller. Men hon sa att det inte gjorde nåt och att jag kunde ta den tid jag behövde.
Hon är verkligen en sån där läskigt snäll och gullig människa..
Nästan på gränsen till för inställsam. Men jag gillar henne!
Det gick bra där idag hos henne i alla fall och hon tycker att jag är stark och ball, hehe.
Hon gjorde ett sånt "hjärntest" på mig idag. Rätt häftigt.
Hon babblade en massa om att jag skulle visualisera mig på en strand. Hon beskrev hur den såg ut, hur det lät och hur det luktade. Efter ett tag skulle jag "gå" innåt, från havet. Där fanns blommor och buskar och gud vet vad. Tills jag kom fram till ett citronträd. Där plockade jag en citron och fick plötsligt lust att äta den. Hon beskrev allt det där och när jag tog tuggan i fantasin kände jag verkligen hur jag gjorde en grimage i stolen där jag satt/låg. Häftigt vad hjärnan kan göra egentligen..

Imorn måste jag ringa en del tråkiga och jobbiga samtal. Bland annat till min chef (huaa!), till försäkringskassan och...hmm.. vad var det mer. Nånting mer i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0