Lite babbel

Hallå där!
Idag mår jag mycket bätrre. Nästäppan är så gott som borta. Toppen!


Igårkväll var jag hemma hos Jerret och hjälpte henne packa det sista inför flytten idag. Kändes inte som sista gången vi satt där mitt i natten, men nu kommer hon ännu närmare mig, haha! Hur det nu är möjligt. Hoppas bara att allt löser sig jävligt fort, för oss båda! Vi sitter lite i samma sits nämligen. När det gäller "kärleken" alltså.
Hon och Jennie kanske kommer över ikväll och dricka lite vin, men jag vet inte säkert. Vi får se.
David skulle i alla fall på bio tror jag, med Sebban. Eller nåt.

Vågen står fortfarande på 59 kg. yay!
Jag som svullat som fan de senaste dagarna, haha. Pizza och en massa cola typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0