Räkor på norska

God morgon!
Själv blev man brutalt väckt av dörklockan. Plingplingpling.
Flög ur sängen och försökte hitta något lämpligt att sätta på mig. FORT. För det plingade hejvilt.
Ropade "Jaa, jag kommer!!" och då lugnade plingningarna ner sig lite. Hittade en morgonrock som var ut och in.
Öppnade dörren och där stod en glad rörmokare. "Hej! jag ska byta er blandare i köket". Jaha...
Hm, visste inte ens att vår var trasig.
Aaa, men jag gick ut med Enzo då. Sen var rörmokaren färdig, så det gick snabbt i alla fall.

Nu ska jag slänga mig i duschen, ville bara säga god morgon.







Drömde även att räkor på norska hette Noresnor, Noreslut eller något liknande. fast man uttalade "Nore" som "Niklas". Öh, ok?

Kommentarer
Postat av: Ida

jadu det är smaskens..
Det var faktiskt en peruanare på jobbet som fick mig att äta det.. underbart gott.. jag tror nog att jag vill fira jul hemma hos er.. :)

2008-02-29 @ 10:52:41
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se
Postat av: Elenore

Hmm kommer ite ihåg, allt!? =)

2008-03-01 @ 10:45:15
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0