Seg Måndag

Hallå folket!
Nu är jag hemma hos Jessica igen och hon har sjukt "obekvämt" tangentbord! Är så van vid min laptop så det här känns skitmysko.
Dagen har inte bjudit på så mycket skoj, har mest sovit faktiskt.

David är sjukare än Sören, influensan, och jag hoppas VERKLIGEN att jag klarar mig!
Har ingen lust att ligga i 39 graders feber och frysa och svettas om vartannat.
Har shoppat lite på apoteket åt honom, men värktabletterna verkade inte hjälpa.
Han ligger likförbannat i soffan och flämtar (fast å andra sidan vet vi ju alla att killar alltid blir så jäävla "sjuka" när de är sjuka. Veklingar! Höhö).
Tog hur som helst min tillflykt till Jessica. Fast vi svängde förbi grillen först och köpte chicky bits. Mumma!
Deras curryröra är oslagbar!

Vi ska förövrigt bli sambos om allt går enligt planerna! Jag och Jessica alltså. Som tillfällig lösning tills båda ordnat upp sin ekonomi så pass mycket att vi har råd att bo själva.
Får se var vi hamnar. Förhoppningsvis blir vi kvar i Nynäs i alla fall.


Uuh, imorn ska jag till tandläkaren vid 14.30. De har dessutom flyttat så jag måste försöka hitta dit oxå. Skit.

Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar

Nu har det kommit upp ett par nya tävlingar igen hos mig... kika in vettja!

2008-02-12 @ 02:19:11
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0