Skönhetssömn

Idag mår jag konstigt och är sjukt, sjukt trött.
Fick inte så mycket sömn inatt/morse.
Ruth skulle minsann kräkas PRECIS när jag hade kommit till ro i sängen och höll på att somna.
Det var ju bara att gå upp och börja torka.. uhää.
Sen vaknade jag med ett ryck och trodde jag hade missat tåget. I själva verket var klockan inte ens så pass mycket att larmet hade gått. Men Enzo vaknade givetvis och ville ut och kissa.
Så var det med min skönhetssömn, men jag får skylla mig själv som inte kommer i säng tidigare när jag har något inbokat dagen därpå.

Ska snart åka till Mahin. Suck. har ingen lust att spendera en timme på ett tåg för att vara i stan i 45 min. Sen är det ju en timme hem oxå.

Nä, nu ska Enzo få gå ut och nosa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0