Today

Idag har jag varit på lite kalas. Lillasyster fyller år på tisdag så vi firade henne idag med familj och en liten del av släkten.
Det var trevligt och gott med smörgåstårta, muuuums! Åt så mycket att jag inte orkade någon fika, doh.
Aaa, men jag har ätit ganska dåligt de senaste dagarna så min magsäck har väl krympt lte skulle jag tro.
Är 2 kg från målvikten by the way!!

Här är jag 5-6 kg från målvikten och nu 2 som sagt, hihi. Hoppas bara jag kan hålla den sen. Men jag dansar ju tre timmar i veckan nu och det ska väl göra sitt..
image79



Annars har jag inte gjort så mycket, var ju hos mamma ganska länge.

Veckan som kommer är däremot fullspäckad (för att vara mitt liv alltså, höhö).
Ska följa med en kompis till sjukan imorn och senare i veckan ska jag ju båda dansa och träffa två terapeuter! Plus att jag måste till tandläkarhelvetet oxå. Åååh, min jäkla fyllning har trillat ut IGEN.
Fjärde gången på 6-7 månader. IRRITERANDE och dyrt framför allt.
Kanske man kan få nån form av rabatt/garanti?
Hm, får fråga på tisdag.



Sen undrar jag en grej. VARFÖR går det inte att lägga in en sån "youtube-ruta" längre?? Det fungerar inte för mig längre..
Help?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0