Gårdagen

När jag ändå sitter här framför datorn nu på natten kan jag ju lika gärna skriva om hur dagen i Farsta var!

Somnade inte förrän vid 5 igår morse, så jag var lagom pigg när klockan ringde vid 9. Snoozade två timmar ca. Skönt, skönt. Sen ringde Jennie och tur var väl det för annars hade jag nog aldrig kommit upp, hehe.
Hon sa att Sanna och lille grodan (Marly) gärna hänkade och om jag kun de ta mig till Ösmo kunde vi åka bil in. Sanna har ju en massa vuxenpoäng med barn, körkort och bil dessutom!
Väl inne kollade vi lite i affärer (Ingen hade EGENTLIGEN några pengar men..), käkade på McDonald's och handlade mina efterlängtade kaffekarameller. MUMS!
Hittade även ett par apsnygga skor som naturligtvis var ca 500:- för dyra för min plånbok. Men åååh vad snygga de var. Vill ha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0