Hata FK

Alltså, seriöst?
Vet ni om att vår försäkringskassa här har öppet mellen 10-12?!?
Vad gör de resten av dagen?!
Det var självklart stängt när jag kom dit, ringde min handledare och hon hade visst gått för dagen.
Fyllde i det mesta själv men vissa saker behöver jag ha hjälp med och sista dagen att lämna in dem är imorn.
Fattar egentligen inte hur de tänkte när de skickade ut dessa papper (om aktivitetsstöd istället för sjukpenning) mitt i julhelgen? De har ju inte gått att få tag på direkt. Jaja, det får väl bli som det blir.



Nu passar det minsann att snöa! -suck-

Kommentarer
Postat av: Ida, Meyas mamma ;)

Jag är så ny med den här bloggen och har tyckt det va konstigt det där med när man kommenterar och vill svara.. väldigt jobbigt! Men det är såhär du vill att jag svarar? Ja men jag har nog inte haft så mycke känslosamt att skriva?! om du syftar på händelsen med Gigge? kul att vi är lika långa förresten! ja kommer väl väga 73 kg om 25 veckor iaf haha så de kommer du inte slå! Kram

2008-01-02 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0