Hemma igen

Nu är vi hemma från bion, den var inte så jättebra men okej ändå.
Enzo blev jätteglad när vi kom och hämtade honom, men han trivs bra hos Petra (Davids syster). Enzo och Davids systerson Filip härjar hejvilt. Det är skitbra för då är EnzoPlutt supertrött när han kommer hem igen!

Kanske ska försöka vända tillbaka dygnet en smula? Längtar efter att läsa i min bok, fast jag vill inte läsa för fort för jag har inte del 3 och 4 än. Bara 5 och 6. Mamma och dom gjorde en liten miss där när de köpte dem, men det gör inget för jag fick presentkort på två böcker på adlibris.se av Jonathan och Mikaela och jag tror han har beställt dem nu. Berättade i alla fall igår vilka böcker jag skulle vilja ha.


Jag i bilen på väg till Heron city
image60

Kommentarer
Postat av: Ida

Jadu ingen aning det är så himla stört!!!

2008-01-05 @ 09:54:39
Postat av: Anonym

Hhe det är en låt som kent har gjort :D så det är därför =)

2008-01-05 @ 12:01:59
Postat av: Ida

Alltså jag tror att det är för att dom inte tycker att det ska spela någon roll vilket kön det är, vilket det heller inte gör!!! Man kanske bara vill veta lixom, jag är sjukt nyfiken av mej och älskar att planera och köpa saker, man vill ju knappast köpa allt i neutral färg!!! Finns knappt neutrala färger längre heller!

2008-01-05 @ 15:29:57
Postat av: matilda

Nej han gör inte det. Det låter mycket bättre, men nej :/ - var tvungen att googla det för att vara säker. Haha

2008-01-05 @ 20:38:57
URL: http://outstanding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0