H&M, hypnos och viktnedgång

God middag folket!

Det gick faktiskt förvånadsvärt bra igår! Enda ångesten jag hade var att lämna min plutt ensam så länge.
Jag hoppade i alla fall på tåget och läste mig genom resan. Nästan.
Satt och sms:ade med en gammal vän till mig oxå. Vi har inte hörts på, jag vet inte hur länge men han sms:ade i alla fall mig när jag satt på tåget och jag blev glad.
Sen ringdes vi när jag var i Älvsjö ungefär och pratade ända tills min täckning försvann i omklädningsrummet på H&M.
Har saknat honom! Han bor och jobbar i Malmö nu men har planer på att eventuellt flytta upp hit till stockholm.
Han skulle hur som helst höra av sig när han var i stockholm så vi kunde fika. Det var säkert 2 år sen jag träffade honom sist!


Fick lite inhandlat igår på H&M. Yay!
Typ en svart, långärmad (men tunn) tröja, två läppennor (halva priset, hehe), ett rött läppstift, puder, en sån vante man har i duschen, peelingduschcréme och hårspray.
Hade glömt hur kul det var att shoppa!


Snart kommer min Mami tror jag, eller hon slutar på jobbet nu i alla fall. Så åker hon hit, tar kanske en timme för henne (en halvtimme för andra). Då ska jag typ rasta Enzo och sen åker vi till Sorunda! Till det där Jaracenter eller vad det hette, till hon som ska... hypnotisera mig. Fast jag tror inte hon kommer göra det idag. Det är nog mest snack så vi lär känna varann lite. Det ska bli riktigt spännande faktiskt! Jag uppdaterar er sen.


Just det! Jag har gått ner ännu mer i vikt, wiiiie! Imorse stod vågen på 62,8. Längtar tills jag väger "normalt" igen. Saknar verkligen min gamla kropp, men för det krävs ju träning oxå -doh-. Dansar ju inte 16 timmar i veckan längre, dansar inte alls. Men jag kaaaaanske ska börja dansen igen v. 5. Men vi får se, jag har ju inga dinero om man säger så. Men jag skulle VERKLIGEN behöva röra på mig.


Nä, nu ska jag piffa till mig lite.
Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Tess

åh va roligt att dansa igen! Hoppas du börjar ;D

2008-01-18 @ 16:16:26
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: djujet

Håll mig uppdaterad angående hypnosen , vill verkligen veta hur det går.

2008-01-18 @ 18:01:41
URL: http://jjossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0