J&J

Ringde Jennie och hon och Jessica var typ utanför mig så jag gick ut och mötte upp dom. Enzo var helt glad och tokig, min lilla gris. Dock hade han precis innan vi gick ut fått i sig en munfull kattbajs, så han luktade satan. Äckelpäckel.
Vi gick till Thorssan (Nä, jag kommer nog aldrig sluta säga Thorssan även om det heter Konditoriet Nynäshamn nu för tiden. Idotiskt långt namn förresten) och mötte upp Sanna, lilla Marly, Michelle, Matilda och Sannas mamma. Jennie skulle lämna pengar till Sanna eller vad det var.
Mmm, sen så tyckte J&J att jag skulle följa med dem hem men allt blev så hastigt och lustigt så jag hade ju inte ens låst dörren hemma eller nånting (Var ju inte så långt från huset men ändå!). Sen hade jag ju lovat att laga middag till D och grejer men jag skulle höra av mig så skulle jag typ upp till dem senare. Let's Dance som sagt!!

Jahapp, D kommer hem snart, typ om en timme, så då ska jag väl laga mat.
På tal om mat så har jag förresten fått lite matlust tillbaka!! Från att i princip inte ha ätit nånting (Utom en massa vatten, en halv cola, en halv dl mjölk och lite torkat renkött) på 5 dygn till att i alla fall kunna få i mig LITE mat!
Jag har ju gått ner mer i vikt oxå (väger nu 60 kg så det är ju inte så farligt. Min "drömvikt" är 58), känns lite kul men samtidigt så är det synd att det inte är på "rätt" sätt, så jag kommer ju gå upp allt igen. Den dagen den sorgen :)

Nu ringde D visst och sa att han var typ hemma. Dags att börja med maten!

Kommentarer
Postat av: djujet

Nu när du ska börja dansa igen så är det inte så säkert att du går upp igen. Dessutom tror jag att du kommer få tillbaka en del matlust när du börjar med det , ju mer du anstänger dig både psykiskt och fysiskt ju hungrigare brukar man ju bli :)

2008-01-25 @ 18:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0