Lämna tillbaka kameran

Ikväll ska jag vina med mina fina flickor Jennie och Jessica! Det ska bli supermysigt faktiskt.
Först ska vi kolla på Let's Dance (Wiie, Danny är så snygg, hihi) och sen blir det nåt sällskapsspel (plus vin såklart) typ TP eller nåt annat kuligt.
Blir min sista kväll med nya kameran oxå. Har bestämt mig nu. Jag ska lämna tillbaka den, jag är inte nöjd! Kan inte lura mig själv längre. hade nog för höga förväntningar/krav och har kommit fram till att en systemkamera passar mig bättre. Synd bara att jag är så in i nordens fattig!! Har spanat i flera kameror men den som ligger på topp är nog en likadan kamera (Canon EOS 350D) som mamma och tomas har. Den är lagom "proffsig" och kastar inte ALLT för mycket, även om det är sjukt mycket pengar. Minst 5 lax tror jag att jag får punga ut -suck-. Så jag kan väl börja fota med nya kameran tidigast nästa år eller så. Grr! Men what to do lixom? Tänker utnyttja ångerrätt-i-30-dagar-lagen eller vad den hette för jag tycker inte att min nya nuvarande kamera (canon powershot 720 IS) är vad de utlovar, tyvärr, sorry.
Det gör mig ont, för nu kommer jag inte kunna dokumentera min lilla vovve nåt mer. men jag måste ha en kamera jag är nöjd med! Så är det.

David verkar vara på dåligt humör oxå, kul. Men, men. Jag tar min tillflykt till Jessica.

Ha en bra kväll folks!

Kommentarer
Postat av: Maria

Royal Canin, sånt har Rambo med. Äter absolut inte. Just ja, Let´s Dance är i kväll, myyyyyyyyyysigt med vin kväll :D

2008-01-11 @ 18:28:30
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0