Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår, hums, vet inte. Jennie tror jag. Och Enzo såklart.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Jag tror att jag låg och läste, annars sov jag.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Var ute med Enzo och tog en nattcigg.
Det sista du sa högt? "Enzo, kom då!"
Vad har du druckit idag? Vatten, Gainomax, bonaqua citron
Vad var det senaste du åt? Riesen ^^
Vad var det senaste du köpte? Gainomax, juice, bonaqua, cigg och halstabletter på konsum
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Typ, natt. Fast det är inget väder. Kollade inte så noga men troligtvis molnigt.
Godaste glassmaken? Ehm.. choklad/vanilj?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, även om den är sjukt ytlig.
Sover du tungt? Ja, på dagen.
Drömmer du mardrömmar? Nja, inte så jag vaknar svettig men en del läbbiga drömmar drömmer jag nog.
Trivs du med ditt jobb? Jobbar ju inte, men platsen jag är anställd på....trivs jag inte. Hm, eller?
Favoritklädsel? mjukis is the shit!
Favoritlåt just nu? Heart asks for pleasure first
Vad ser du om du tittar till höger? en del av soffan, kuddar två omaka strumpor som enzo "hittat", en växt, vägg.
Vad gör dig glad just nu? Enzo :). Och att jag ska göra nåt imorn.
Vad ska du göra härnäst? Lägga mig och läsa tror jag
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Neutral, något nedstämd as usual.
Favoritgodis? Exotic snacks... alltså... orka förklara.
Kläder just nu? pyjamasbyxor, tjocktröja
Sommarplaner? Inga alls. Bli lycklig?
Hur många kuddar sover du med? tre.
Spelar du något instrument? nope
Morgon eller nattmänniska? Måste nog säga natt
Vad är viktigast för dig? Att må bra... vikten av det.
Är du kittlig? Mjo, det är jag nog.
Snarkar du? Inte ofta iaf.
Stjärntecken? Kräfta
Äckligaste insekten? Myror! Är det en insekt..?
Stökigt el välstädat? Haha, stökigt. Palla?
Längtar du mest efter nu? Resan till london!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0