Ointressant svammel

Då hamnade man här igen. Fast denna gång är det helt mitt fel, faktiskt. Får skylla mig själv.
Jag och D låg och kollade på en helmysko/dålig/ok, lite bra film. Han somnade.
Och jag kan självklart inte slita mig från msn.
Måste titta.. bara lite.
Kanske..?
Bara en gång, SEN går jag och lägger mig..
Yeah right.
Mmm, så är det. Känner mig helt patetisk. Men jag blir lätt såhär, tyvärr. En last jag har. Haha.
Det går över, i sinom tid.
Tid.
Hata tid.
Tidtidtidtidtid, äckeltid.
Allt ska ta TID jämt.
Varför kan inget gå NU för?
Knäpp med fingrarna och så tjoff, poff, pang så blev det som jag ville.
Lätt som en plätt ju..

Kommentarer
Postat av: Sabine

Riktigt snygg blogg du har!

2008-01-29 @ 14:19:12
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0