Garagefest


Igår var jag Danne och Jimmy hemma hos Crossbite i haninge och såg på film. En norsk skräckis! Hahaha.. Det var lite roligt med norska, fast filmen var faktiskt helt okej.
Tyckte det var väldigt mysigt i alla fall.
Sen skulle jag och Danne åka hem till honom i Årsta men tunneln var avstänngd så vi fick ta en roadtripp norr om stan och köra från andra hållet. Men det var lite mysigt det med tyckte jag. älskar att åka bil när det är mörkt. Särskilt i stockholm för det är så vackert..
Lyssnade på lugna favoriter gjorde vi oxå.
Sen kom vi hem och gick och la oss.
Han skulle jobba idag så jag fick skjuts hem hit till Ösmo och här är jag nu.

Ikväll ska vi på garagefesten i nynäs. Ska bli riktigt roligt faktiskt! Men först ska vi alla samlas på freja och käka och ha det trevligt i (förhoppningsvis) solen!

Nu sitter jag och käkar nudlar. Tänkte sova en timme sen... garagefesten håller ju på till sex imornbitti så.
Och tack Denize för att du ställer upp som hundvakt!!


Pussssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv - hihi, tack. japp :p kram

2008-07-12 @ 18:44:46
URL: http://saandraaspeears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0