Hårdrocksgranne


Hur gåre?
vi har varit hos vår hårdrockare till granne. helt härjad alltså! hahahahahah. Åh, helt sjukt var det. Har aldrig mött en människa som pratar mer osammanhängande. Jag förstod fan inte ens hälften av vad han sa. Han frågade även om jag ville gifta mig med honom, annars skulle jag få hans gitarr. haha, va?!
Efter ett tag pallade vi inte mer så vi drog hem. sååå, nu är vi hemma! Och jag är lite hungrig känner jag. Kanske ska baka den där tigerkakan nu?

Sen fick jag världens finaste sms av Daniel. <3.
Jag känner mig lite nykär faktiskt..
Det är så myyyyyyysigt. Världens bästa känsla.

Nu härjar ju frugan med Enzo i köket. Vi ska käka mackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0