Hos Danne


Jösses vad besökare jag har nu då!
har ju inte ens skrivit nåt.
Aja.

är hemma hos Daniel nu och småkikar på sex and the city. Tänkte duscha snart och sen är det nog sängdags.
Imorn ska jag med honom till lagret när han ska säga hejdå till sina jobbarkompisar, sen ska jag hem och hämta enzo, hjälpa frugis med madrassen och byta kläder, sen åker jag och danne till haninge, hämtar upp hans familj för att sen åka ut mot Lisö. Typ.. grillmiddag eller nåt. Hos en vän till deras familj.

Har höjt dosen på mina zoloft. Har börjat få massa panikångestattacker igen. Hur gåre?
Vill verkligen INTE.
Hoppas det blir bättre..

Kommentarer
Postat av: elin

fyy.. de måste vara jätte jobbigt med panikångestattacker, har vart med en del. hoppas de blir bättre. kram!

2008-07-30 @ 23:18:08
Postat av: Camilla

Hej! Skulle bara vilja fråga vad du tycker om zoloft och om du fick/får mycket biverkningar? =)

2008-08-01 @ 15:54:27
URL: http://worthy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Okej, tack för att du tog dig tid att svara :)

2008-08-03 @ 18:01:56
URL: http://worthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0