KissForClimate!


Aa hej.

Vi hade värsta myspyset igår med diverse snacks och film. Vi såg en spansk film som heter "The orphanage". Riktigt bra faktiskt! En skräckis.
Skönt att Danne är hemma från Tyskland i alla fall. Då kan jag ringa när jag vill!
Vet ni vad jag fick? En parfym..! Bara sådär lixom. Luktar asgott. Han har bra smak han. Sen fick jag nån form av alkohol. Jag vet inte riktigt vad det är, men gott var det.

Frugan står och värmer på ärtsoppa. Mums! Ja, vi gillar faktiskt det.

Hur gick det med att vi fick ett samtal från Nynäshamnsbostäder imorse då? Eller jag rättare sagt. Nån av våra grannar som har klagat på att vi går för hårt i golvet och att vi är ute på balkongen efter 22.00. Eh, okej? Jag blir lite sårad faktiskt. Jag är ju ordentlig med allt. Så får man klagomål. Kan inte personen i fråga komma upp och säga till själv då? Pinsamt ju.

Jag känner mig lite.. konstig till "mods". Lite depp, men det går över.
Känns lite som att jag "står still". Fast egentligen är det det sista jag gör med plugg och allt jag ska börja på i höst. Men alla dagar kan inte vara bra dagar, så är det!

Just det. Igår gjorde jag och daniel lite välgörenhet oxå. Om man skickar in en "pussbild" till www.mtv.se/kissforclimate donerar man 1 euro till en organisation. Man får välja mellan tre olika. Bra va?
Gör det ni med!
Här är vårt bidrag i alla fall.





Nu ropar frugan att middagen är serverad.
So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

jag har ju några på Men Jimmy så varför inte? Hahahaah

2008-07-08 @ 20:11:01
URL: http://crossbitejessie.blogg.se/
Postat av: Denise

AAAAWW. Finally! va! :D

så glad för din skull!

yay!



SWEET DREAMS DARLING

2008-07-08 @ 23:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0