Min dag forts..


Jaha!
Min dag har varit helt toppen hittills!
Vaknade bredvid Daniel imorse och myste. Sen åkte han till jobbet och Kinge ringde och grattade mig. Fick frukost på balkongen av frugan och sen hade hon "gömt" ett paket på toaletten. Fick ett par skitsöta skor! Typ sommarskor.
Sen fick jag sms av 967 personer och en del samtal.
Städade det sista, bakade och plockade undan tills mamma och dom skulle komma.
När de kom fikade vi och jag fick ännu mer presenter! Bl.a en extern hårddisk!!!!! Är så glad över den!!
Sen fick jag massa annat. Böcker, halsband, presentkort osv.
Tack alla!!!

När klockan blev 15.00 skjutsade mamma ner mig till nynäs så jag kunde gå till tandläkaren. Han kirrade biffen och föste ut mig från mottagningen innan jag ens hunnit fråga om pris och hur vi ska lägga upp avbetalningsplanen. Det finns en liiiten chans att jag inte behöver betala alls, för det har jag inte gjort de senaste 2 gångerna. Eftersom det är samma tand det handlar om och att den går sönder helatiden. Eller, lagningen trillar bort stup i ett. den här gången var det visserligen EXTREMT, så jag fick en titanskruv i flingan. Hoppas det håller bättre!
om jag inte har fått en faktura nästa vecka ska jag ringa och höra hur det blir med betalning.
För övrigt har vi en ganska vänskaplig och "intim" (låter egentligen helt fel när det handlar om en man i övre medelåldern, men ändå!) kontakt med honom hela familjen. Har gått hos honom i över 10 år..

Sen gick jag och mötte upp mamma och Hanna på Willy's och där fick jag ytterligare två böcker! Lyckan är total! Haha.
Åkte hem och här är jag nu.
Jag och frugan ska snart inviga det nya Thai-haket här i Ösmo. Ska se om det är nåt att ha.
Sen drar vi ner till freja och dricker nån öl.
Perfekt födelsedag om ni frågar mig!
Det enda som fattas är väl Daniel då. Men han kommer ha superkul uppe i Bollnäs på Rockweekend.

Puss på er alla underbara människor!





Just det! Fick typ världens finaste och roligaste dikt av Daniel inatt 00.00.
Han är bäst!
<3

Kommentarer
Postat av: Crossbite

Ja jag vet..

Men du skulle ha följt med snuttan!

Hämskt ledsen att jag inte kom till dig idag..

Hade hunnit det som det ser ut nu..

Denna eviga väntan på samma människor! Hahah

ha en toppen dag iaf! Puss

2008-07-17 @ 17:17:34
URL: http://crossbitejessie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har inte läst boken faktiskt.. men de brukar alltid va så(är inte så mycket för att läsa). Båda snubbarna som hon är med i filmen är ju galet heta. aa, jag bölar som ett litet barn iaf. Det är en sån film jag tycker är jobbig för man bestämt sig att se den o man har en klump i magen innan man sätter på den för att den känns så mycket.. haha

2008-07-17 @ 17:45:34
URL: http://jenniefan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Grattis! :D

2008-07-17 @ 20:25:24
URL: http://blasphemousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0