Min turtles-fru!


Hallå i sommarvärmen!

Idag har jag varit både lat och slarvig.
Ringde Mvc imorse, men fick naturligtvis inte tag på någon där så jag somnade om och struntade i allt. Utom Enzo.
Däremot känns det mycket bättre idag!
Har inte haft någon mensvärk, blöder gör jag visserligen ganska mycket men inte liiika mycket som igår! Det är väl positivt eller?
Brösten börjar lugna sig nu oxå. De ömmar inte på samma sätt och jag tror till och med att bröstmjölksproduktionen har minskat.
Därför avvaktar jag till Måndag!


Min turtles-fru är på diverse kampsportsträningar just nu. Jag minns inte vad och jag kan inte stava till det heller så hon får skriva det själv i sin egen blogg. Men hon var riktigt taggad! Gick och hade olika ljudeffekter för sig på väg till centrum. "PowPow!" "Haaaaaaiiia!" "Swisch, splat, huuuuuuuhhhhh" osv.
Tror träningen slutar vid 19.00 och jag har inte den blekaste om vad vi ska äta för något. Vi glömde bestämma det innan hon drog.


Nu ska jag läsa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag börjar den 18 augusti här i umeå :)

2008-07-04 @ 17:46:58
URL: http://underbarasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0