Listaaa

 

Snodde en lista från fejdan.com

 

 

1. När gick du upp idag?
Tio tror jag

2. Diamanter eller pärlor?
Vet inte, är inte så mycket för "blingbling", använder mest enkla silversmycken. Men diamant då.

3. Senaste film du såg på bio?
Oj, det minns jag knappt.. eller jag minns det inte alls. Det var med David i alla fall.

4. Favorit-TV-program?
Allt möjligt

5. Vad åt du till frukost?
Fil och flingor. Och två chips.

6. Din favoritmat?
Sushi! Eller en riktigt god lasagne.

7. Vilken mat gillar du inte?
jag äter typ allt.

8. Favorit-CD just nu?
va? Det skulle väl vara frugornas summerparty 2008 eller vad vi döpte den till. haha.

9. Vilken bil kör du?
Jag har inget körkort

10. Vilka "mänskliga drag" kan du bara inte med?
Snåla människor...

11. Vilka är dina favoritkläder?
Öh... leggings?

12. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Skottland!

13. Favorittid på dagen?
Ingen alls. Jo det är trevligt om det är sol. Annars gillar jag natten bäst.

14. Vilken är din favoritsport att se på?
Konståkning

15. Coca Cola eller Pepsi?
Cola

16. Vad ville du bli när du var liten?
Arkeolog

17. Favoritblommor?
Violer. Och förgätmigej, fast det är väl ett ogräs har jag för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0