Sista delen av "min" dag..


Ett par min kvar av "min" dag.
Den har varit toppen, verkligen!
Lugn, fast rolig.

Har faktiskt lite bilder från idag som jag tänkte lägga upp!

Enzo fick "draperiet" på huvudet <3





Jag blåste ut ljuset på min fina "tårta"


Det fanns bara en tvåa, så det fick bli lite huvudräkning..


Lite senare gick jag och frugan och käkade på thaihaket i ösmo. Ingen höjdare om du frågar oss, men men.


Vi hittade en bautaglassgubbe i alla fall.


Sen gick vi hem och myste på balkongen i soooolen. Som sen blev regn.




Då körde vi charader (ett spel jag fick i födelsedagspresent). Jag fick "Eminem" ba. Lätt oxå. Så jag fick ta till med lite rekvisita. Hahahaha.


Mitt stjärnöga!




Jaha, nej, nu ska jag rita lite i en målarbok. Sånt man fyller i ni vet!
Sen ska jag läsa.
Nu ska frugan skriva blogg.

Ses imooooorn.








...och jag saknar Daniel lite..

Kommentarer
Postat av: Denise

Klart det var JAG som kommenterade ditt tidigare inlägg. ;P



ikväll blir det film..



du verkar haft en bra födelsedag iaf!



:D



jag kommer hem på söndag eller måndag. vi kan höras då! :)

2008-07-18 @ 18:13:58
Postat av: Marie

haha, fyndigt med tårtan! Grattis på din stora dag=D

2008-07-18 @ 19:23:48
URL: http://malleli.blogg.se/
Postat av: Elenore

Låter som din dag var bra!?

2008-07-20 @ 09:03:01
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Solle ~

Usch ja, jag vet inte vad jag hade gjort om någon av mina hundar dog! :(

Det var Svensk Hundungdoms riksläger (tror jag att det heter?!)

Joo, idag känns det bättre, tack! :)

Grattis (i efterskott) by the way! ;)

Ha en bra dag!



Mvh Solle ~

2008-07-21 @ 10:46:05
URL: http://solles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0