Design och nostalgimusik!


Nu har jag kirrat designen till Mickans blogg! Har inte lagt upp den än dock. Har inget lösenord, hehe. Men det sker väl inom en snar framtid.
En grej är bara att jag måste bli lite vassare i photoshop. Alla mina headers ser ju likadana ut! Måste lära mig mer. Har ju bråkat med de där jävla "brushes" i flera dagar nu, men det vill inte som jag vill. Jag gör något fel, men jag vet inte vad. Jätteirriterande!

Frugan drog aldrig till stan så hon leker med Enzo nu. Hon är jätteduktig med honom! Lärt honom tre nya tricks. Tass, sitt fint och skall. Vilken fru jag har va?!

Jag äter wasabinötter och lyssnar på PowerSummerparty-skivan från 2000, hahaha. Nostalgimusik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0