Inflyttningsfest


God morgon på er.
Här håller jag på att tvätta för fullt. Sjukt att det kan bli så mycket tvätt på en knapp vecka!

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om, så detta inlägg blir nog mest svammel.
På fredag tänkte vi i alla fall ha en liten form av inflyttningsfest, jag och frugan. Måste sätta upp en lapp i trappen antar jag. Finns nåt surkart här som är jättekinkig, fast jag vet inte vem det är. Vi fick en lapp i brevlådan för ett tag sen om att vi hade pratat på balkongen efter kl 22.00.
Fast de grannar jag har pratat med är assköna. I lägenheten bredvid oss till höger bor det ett gammalt par. 70-80 år nånstans. De undrar VARFÖR vi inte har haft fest än, hahahaha. Hon, tanten, menar på att ungdomar ska röja typ. Inte sitta hemma och se på tv. Söt!
Sen har vi några ryssar/polacker/estlänningar/whatever snett övanför oss. De festar jämt, eller de dricker jämt i alla fall. Det är nästan alltid nån ute på balkongen hos dem. Oavsett tid på dygnet. Sen har vi ett par (tror jag?!) bredvid oss till vänster. De är yngre än oss så de bryr sig nog inte så mycket ifall vi har fest ett par timmar.
Vi hade nämligen planerat att gå ut i nynäs vid 23.00 nångång, så det blir ju inte fest hela natten. Inte hemma hos oss i alla fall.


Nu måste jag ner i tvättstugan igen.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elenore

hatar surfittor! =)

2008-06-24 @ 11:06:46
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: tessi

meh åh gick inte att kommentera på "ros"inlägget så gör det här istället....

skulle egentligen bara säga; nämen ååh va gulligt av han!!!



hahha långt blev de istället..

2008-06-24 @ 14:26:04
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0