Mosbrickor och oro


Hallå.
Här är vi mosbrickor hela bunten. Skittrötta. Så vi har sovit i ett par timmar.

Tidigare idag har jag och frugan klippt Franz. Man får ta honom i omgångar för han blir ju så jäkla stissig. Vill inte duscha honom förrän jag har fått bort ALLA tovor. Blir så jäkla svårt att få honom torr då och jag vill ju inte att det ska mögla i pälsen på honom, eller att han ska få svamp eller nåt. Så vi håller på att snagga honom med andra ord. Han är så ful, min prins <3

Nu är min mage knas igen. Får magknip så fort jag äter nåt. Hur går det då lixom? Suck. Jaja, jag tänker ju inte låta bli att äta i alla fall, för jag är ju hungrig!

Sen har jag lite annat som oroar mig. Ena grejen är lite för "stor" för att skriva här, än. Men om det är något så kommer det nog fram ändå.
Det andra är att jag inte ha fått tag på Daniel på hela dagen! Visserligen har jag bara ringt två gånger och skickat ett sms men ändå! Jag blir så nojig när folk inte svarar i telefon. Har fått alldeles för många "tråkiga" samtal känner jag. Att det har hänt grejer med personen menar jag. Har inte gått såhär lång tid utan att han har hört av sig sen.. innan swedenrock!

Min söta fru lagar maaaaat! Laxfilé i ugn med färskpotatis och hollandaisesås.
MUMMA!!
Vi försökte även hitta ett recept att baka, men vi somnade ju. Haha.




HAHAHAHAHHA... Staven elskar hestar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0