Så jävla het!!


Jahapp, så var ännu en dag över!
Inte mycket har väl hänt egentligen. Frugan var så go och städade hela lyan, jag bokade en tvättid, vi försökte käka på mix men där fick man ju inte ha hundar på uteserveringen så det gick inte så bra. Vi åt på Verona istället. Hämtade diverse glömda saker hos Jonnie. Hittade allt UTOM mitt älsklingslinne jag letat efter så länge. Buhu.
Vi har även storhandlat idag. Pissmycket, men nu har vi hela kylen och frysen full med maaaaaaat!

Imorn ska Jessica jobba och jag ska tvätta. Sen ska jag träffa Daniels mamma och hennes kille. Jag vet inte vad vi ska göra riktigt.. äta kanske? Det återstår att se.

Åh, asså... åååh. Såg "last man standing" för en stund sen. Han Richard är ju bara FÖR läcker!! Jag är helt såld på honom!! Hahahaha. Hittade honom på facebook, snokig som man är, och skrev ett mejl till honom. Hehe. Spännande! Men han lär ju få 94857 mail per dag från tjejer. Het är han i alla fall. Så in åt helvete..

Slaggtajm nu. Måste till biblioteket imorn kom jag på. Lämna tillbaka böckerna. Har bara läst en dock. De andra verkade inte så bra när jag började läsa. Är rätt kräsen när det gäller böcker.
Asså, jag köpte ju en massa böcker för inte så länge sen, precis innan jag pkte till London. Har bara läst en utav dem med, men vart fan är dom lixom? Försvann väl i flytten förmodligen. Typiskt.
Aja.
Ska kissa doggen nu.

Puss, heeeeeeeej.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hallå!



Det är DU som är snygg! Så det så :)



Läste ditt inlägg och kom på,min bok?

Har du läst ut den igen?

Jag tänkte läsa om den :)



Kram på dig!

2008-06-17 @ 19:16:14
Postat av: Jessica

Du har v'äl böcker så det räcker och blir över ? Typ 100000000000 i källaren och massa i lyan. Hallå liksom. Du kan ju inte hålla reda på om det är den eller den eller om det är nån som ligger där eller där

2008-06-18 @ 14:49:58
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0