Tradera och tacos


Det blev ett väldans sent inlägg från mig idag.


Igår kväll/natt somnade jag skitsent. Låg och lyssnade på åskan. Det blixtrade och dundrade rejält ett tag. Mys!
Vaknade vid åtta och kissade vovven, sen gick jag och la mig igen. Sov ganska länge.

Drog ner till nynäs med frugan och lånade lite böcker på bibblan samt lämnade tillbaka de gamla.
Handlade grejor på konsum, eller ja, Jessica betalade för jag äger bara 13 kronor.

Vann även två auktioner på tradera idag!! En hoodtröja och ett par skor.
Bifogar bilder så ni kan kika.
Värsta klippen!







När vi kom hem lagade vi tacos. Jäklar vad hungriga vi var! Jag slängde i mig maten. Gott var det.
Sen kom Micke med köksbordet och balkongstolarna, wiie. Inga köksstolar dock, för de fick inte plats i bilen.


Imorn ska jag tvätta, igen. Klockan 10.00, så det blir ju raka vägen i säng nu! ska ner till nynäs senare oxå oxh hjälpa frugan att bära lite grejer från Mickes vind. Det vi får med oss helt enkelt.

God natt.







Just det! Jag har fått Jessica att börja läsa en bok. Tusen små bitar av James Frey. Man kan ju inte annat än att älska den..
Hoppas hon gör det med.

Kommentarer
Postat av: Peete

Snygga skor! Är det riktiga converse?

2008-06-24 @ 13:46:55
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Oh lawd vilka kap! Speciellt Jackass-skorna var ju FAB :D

2008-06-25 @ 19:43:33
URL: http://blasphemousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0