Att bli blåst på Tradera



Stackars plutten!
Råkade klippa honom i pulpan när jag skulle klippa klorna. Men efter det var han blickstilla, han sprattlade ju så jävligt innan så det var ju inte så konstigt att jag klippte fel.
Han fick sin belöning i alla fall. En liten bit leverpastej och ett gristryne som för övrigt luktar spya. Uääh!

image114

David höll även på att blir helt blåst på tradera.se, men räddades av den här bloggen. Tur att man är aktiv bloggläsare alltså! Annars hade han varit en mobil fattigare.



Snart är det sängdags för min del. Är sjukt trött! Det tar på krafterna att umgås med mina tjejor må jag säga.
Men först ska jag testa ett nytt spel! Black Jack. Weei!

Kommentarer
Postat av: mickan

vad är kognitivbeteendeterapi? Ja jag är blond i grunden så jag skyller på det hehe... jaha så jag hittade henne...trevligt...

2008-03-13 @ 08:24:51
URL: http://mickanjangbage.blogg.se
Postat av: Tina

Åh, vad gullig du är. Och när du länkade dök din blogg upp i min logg, så då kunde jag hitta till din! Och sedär, nu kommer jag med all säkerhet bli beroende. ^^)

2008-03-13 @ 10:39:37
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Louise

hur blev han nästan blåst på tradera? =/ Jag säljer oxå lite saker där..fast jag har inte blivit blåst än som tur är..haha..iofs är det möbler som de får hämta själva hos mig, då ere svårt å bli blåst.. :P

2008-03-14 @ 23:33:59
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0