Besökarrekord



Idag har ni slagit besökarrekord på min sida. Känns jättekul! Mer läsare åt mig!

Annars har jag inte gjort så mycket ikväll. Suttit här typ. David kallar mig för gamen, haha.
Var även ute med Enzo nyss här ute på parkeringen med Jessica. Eller ja, på "hennes" parkering. Han sprang som en skottspoling. Har inte vågat gå några längre promenader med honom idag eftersom han var så dålig i magen imorse och i förmiddags. Hönsamman, haha. Nu är han så trött så trött.
Fick även Jessica att kräkas nästan, med mitt spott. Förlåt!
Det blev lixom en slembubbla av spottet när det träffade jorden och.. nej förlåt, nu är jag äcklig.
Hon är lite känslig för sånt i alla fall. Skumt egentligen för hon är INGEN pryd tjej direkt, hahahahahaha.

Hm, som ni kanske har läst har Jessica lite olika smeknamn här i bloggen. Jerre och Jerret är de vanligaste. Sen har jag ju min Jerry som oxå heter Jessica, men det är ju en helt annan person. Hon kallas även för Jespan. Jaha, nu har ni fått en liten lektion i mina vänners smeknamn.

Är fortfarande lite småsömnig, det är ju toppen! Kanske jag kommer i säng i tid ikväll?

Kommentarer
Postat av: Elenore

Jo jag kikade vidare, svårt att lista ut vem "T" är. =)

2008-03-11 @ 06:43:48
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0