Dagen so far



Idag är min mage inte med mig. Den kurrar, bubblar och röjer och har sig. Så jag sitter här med ett glas samarin. Har egentligen jättesvårt för såna "bruspreparat", men samarin med persika och citronsmak är faktiskt rätt okej.

Det blev jävligt sent igår. Jessica kom hit och så tittade vi på 100 höjdare. Sen.. vet jag inte vad vi gjorde riktigt. Surfade på nätet gjorde vi i alla fall. Men vad tusan tiddade vi på?! Det har jag glömt.
Sen hade vi roligt åt mina djur. Finns det något roligare eller? Än djur alltså.
De är ju som små människor med egna personligheter, minspel och humör.
Jag älskar dem så mycket!!

Ringde öppenvårdspsykiatrireceptrionen (världens längsta ord eller?!) och frågade när jag hade tid egentligen. Jag har ju tappat bort lappen. Men det kunde hon inte svara på. Nähä?
Hur ska jag då veta när jag ska dit?
Jag får gissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0