Farsta med Mikaela

Jösses vad trött jag är!
Det är inte vanligt såhär på kvällskvisten.

Jag och Mickan hade i alla fall jättetrevligt i farsta. Vet inte riktigt vad det berodde på, men alla butiksbiträden verkade vilja bli polare med oss, haha. Förutom en tjej som förmodligen sålt smöret och tappat pengarna, inne på Kappahl. Hon skulle även behöva käka ett par skålar grädde med smör. Ujuju, så smal hon var. Kanske därför hon var så butter? HAHAHAHAHHA, butter. Fattar ni?
Vi hittade i alla fall massssssor av söta bebiskläder. Vi gick i och för sig och "åååh:ade" och "aaaah:ade" åt det mesta.
Hittade en skitsnygg tröja på Carlings som var på rea. Men jag är ju så fattig. La undan den ifall jag skulle få ett ryck och åka in imorn. OM lixom.

Mikaela var jättedum på vägen hem. Buhu. Hon kräktes lite för att det luktade så illa på toan i farsta strand. Jag fick själv kväljningar och man blir ju så extremt känslig för lukter när man är gravid dessutom. Hon höll på att skrämma livet ur mig! Stackars mig, haha. Men det gick bra faktiskt. För oss båda.
Jaja, efter 00.00 går hon in i vecka 18. Yay!

David och Sebban har suttit här och härjat som bara killar kan, dvs som sexåringar, över ett skjutspel på Ps3.


Nej, jag måste fan ta och hoppa i säng. Ögonen går ju i kors på mig, som hos en annan. MOAHAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0