Han äter!!



Hej och god kväll!

Just i detta nu försöker jag mig på en gammal "hemkunskapsmaträtt" vi fick göra i skolan. Nämligen fisk som man kokar i sånt smörpapper. Får se hur det går. Min kokbok från hemkunskapen ligger på vinden så jag hittar på lite eget. Det kan ju inte vara så svårt? jag menar, om jag lyckas med lammstek lyckas jag nog med fisk!

Ikväll är det även dansträning. Street är det idag. Hoppas VERKLIGEN att det går bättre än förra veckan. Usch! Men jag var ju på så jävla dåligt humör då så det spelade nog in. Jag är ju så dum oxå för jag typ BESTÄMMER mig för att jag inte kan. Undermedvetet. Så kan jag inte bestämma tillbaka..
Iza och Petra skulle i alla fall hjälpa mig med den sista kombinationen lite innan lektionen börjar idag i alla fall, så jag får gå lite tidigare.

Köpte även ny hundmat till Herr Korv idag. Han älskade den!
Han har redan ätit ca 1 dl och det är mer än vad han brukar äta på en hel dag! Så jag avvaktar lite. Vill inte att han ska få ont i magen. Om han är hungrig när jag kommer hem från dansen ikväll kan han få litegranna.
Min plutt äter!! Yay!!
Det blev Pedigree's valpfoder med kyckling. Fast jag är ändå lite skrajsen vad det gäller kyckling i hundmat efter Sannas skräckhistoria. Men Enzo verkar tåla det mesta, och de skulle ju inte få sälja "kycklingfoder" om det var farligt för hunden, visst?

Hm, nu får jag nog allt ta och återgå till fisken. Vet inte hur länge det ska koka, haha.
Aja.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jeeey, han äter!
Kanske ska testa det fodret på Rambo som också strejkar med maten!
Ha en bra dans kväll..

2008-03-11 @ 17:37:15
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: djujet

Kyckling i torrfodert är ingen fara. Innan jag satte Totte på light så fick även han Pedigree och då också med kyckling :) Det är kycklingben som är farligt för dom , så att torrfodert är smaksatt med det är ingen fara :D

2008-03-11 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0