Hemma



Nu är jag hemma igen efter en myskväll hos Lize och Anders med Ida som sällskap. Och Enzo då förstås. Vi såg på Let's dance. Tyckte det var kul att Tina vann, men för mig spelade det egentligen ingen roll. Båda var värdiga vinnare!
Jag har oxå alltid velat dansa pardans. Kanske inte är försent än?

Har precis packat resväskan. Är inte riktigt färdig, men i princip.
Det är så jäkla svårt att packa när man bara ska ha handbagage. Får ju inte ta med mig för mycket. Sen ska ju datorn få plats oxå. Jag är jättenervös nu, hemmatroll som man är men det ska säkert gå bra.
En sjuk grej är att man får ha handbagage plus handväska TILL London, men inte därifrån. Så DEN ska ju få plats i resväskan på hemvägen oxå. Illa.

Kommentarer
Postat av: Therese

ingen fara. skriv du,
jo det var ju inte långt ifrån att jag börja gråta där inne. fyfaan asså. fattar inte att såna får vara BM. ursh.
känns som om jag fick vara med om hela min skräck-lista. sjukhus. förlossningskänslan. tunelbanan.

2008-03-29 @ 00:11:04
URL: http://theresericky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0