I have my moments



Det gick skiiiiiitbra på dansen, om jag får säga det själv. Det var kul, svårt och jobbigt. Precis som det ska vara.
Yvanna flamsade även runt och tyckte jag sa en massa roliga grejer.
I have my moments!

Sen skulle vi ha sällskap hem jag, Maria och Yvanna. Men vi fick skjuts av en taxi i stället. I den formligen tjöt både Maria och Yvanna av skratt åt mig. Skulle berätta om en söt, liten kaxig tjej jag stötte på i dansstudion.
Jag har nämligen en förmåga att använda ljudeffekter, göra miner och förställa rösten när jag ska berätta nåt. Dessutom gestikulerar jag ganska stort, haha. Lite härjad helt enkelt.
Jag gillar den egenskapen hos mig, hihi, den får folk att skratta!
Den gamla Sarah kommer fram mer och mer. Den roliga, gamla Sarah. Som folk skrattar åt för att jag är en "clown". Me like.
Maria sa även att jag kunde få ett par skor av henne, typ likadana som jag har fast HELA. Yay!
Skulle messa henne på Torsdag så tar hon med dem till jazzen. Åh, det vore verkligen guld!
Har ju som bekant haft mina sen TVÅAN PÅ GYMNASIET, och det är ett par år sen. Hahahahaha. 4 närmare bestämt.
I dem har jag båda dansat och använt dem som "vardagsskor" så ja, de är NÅGOT slitna. Jättetrasiga till och med.

Hann ju aldrig äta den där förbannade middagen innan jag var tvungen att dra till dansen, så jag äter den nu och JÄKLAR! Jag har nog överträffat mig själv den här gången. PISSGOTT!

Nu ska jag röka och sen hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: jerry

oki..ja ska inte bli en sådan som kommenterar varje inlägg :P men asså sarah..när du skriver allt ang att du mår bättre så blir jag alldeles varm i hela kroppen=) tänker tillbaka så mycket på när vi bodde ihop..shit va ja saknar den tiden nu=(

2008-03-11 @ 23:20:49
Postat av: Maria

jag gillar också den egenskapen hos dig!

2008-03-12 @ 12:47:39
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0