Jag är den jävla horan i Nynäs.. tydligen.

Alltså, seriöst?
Jag har väl aldrig sagt att jag önskar att du skulle få missfall?
Det enda var att jag inte orkade prata om din eller någonting som hade med graviditet att göra eftersom jag mådde så fruktansvärt dåligt efter min abort. Då fick jag höra alla möjliga saker om mig från dig och din syster.
Att jag var äcklig, fet, att D eller någon annan kille aldrig någonsin skulle vilja ha barn med mig, att jag var ett psykfall (fast vi har samma diagnos, dvs panikångest och depression, så det är ju lite komiskt), att jag snyltade på D's pengar (fast du visste mycket väl att jag fick egen sjukpenning och klarade mig själv på den), att jag var en värdelös hundägare för att kemin inte stämde mellan mig och vår förra hund. Ja, listan kan göras lång.

Ja, jag sa dumma saker tillbaka, men jag blev LEDSEN! Är det så konstigt?
Bara några veckor innan du berättade för mig att du var med barn hade vi pratat om hur JOBBIGT jag tyckte det var att många av mina vänner var gravida, men det betydde inte att jag hatade dom för det?! Jag orkade bara inte prata om det, just då.
Dessutom frågade jag faktiskt dig hur du mådde, vad din pojkvän sa om saken, hur ni skulle göra, hur det kändes osv. Men det räckte tydligen inte. Vad mer skulle jag göra?

Nu mår jag mycket bättre och tänker inte alls lika mycket på det som har varit. Klart jag har barnlängtan, men jag älskar mina vänners barn och jag är jätteglad för till exempel Mikaelas skull som är gravid nu.

Så är det. Jag har släppt det där men det verkar inte du ha gjort. Har till och med skrivit till dig innan angående "komplikationerna" i början av din graviditet men du trodde ju bara att jag drev med dig.
Jag kan inte göra så mycket mer, tyvärr. Jag är inte den enda som har varit dum här.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojdå vad du tog åt dig snabbt.. haha.. men det är bra!!!
Du är fan helt jävla sjuk.. Ärligt..
Tycker du att alla ska göra abort bara för att du gjorde det?
Vill du inte se lycka i någon eller??
och sen för den delen om det nu var så jävla "svårt" för dig att göra abort så använd skydd förfan..!!!!
och sluta att klandra ner på andra. Du skiver själv att du var/är så jäkla glad över dina vänners barn, fan kan du inte va glad för T's då???
Men du är ju ingen riktig vänn så det är ju kanske lite svårt för dig att se andra lyckliga. Ska tala om för dig en vänn är en som ALLTID finns där för sina vänner i vått och torrt OAVSETT vad. Man går inte bakom ryggen eller snackar skit om den personen. Man FINNS DÄR!!!!
Så med det sagt så tycker jag att du ska ta dig i kragen och skärpa dig och växa upp!!!!!!!!!

2008-03-09 @ 22:06:00
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sara

Visst är det kul när man börjat fatta grejjer när man gåller på med designen :)

du har föresten en skit cool design !!

2008-03-09 @ 22:08:53
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se
Postat av: Sara

nej amn blir ju aldrig ritkigt nöjd själv!
men du borde vara det :) skit cool verkligen!

ett tips, kolla in Designadinblogg.se jätte bra sida om man vill lära sig !

2008-03-09 @ 22:31:46
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se
Postat av: Sandra

För det första så behöver jag inte ta reda på "fakta" om dig. Du yttrar dig själv och du skriver inlägget för att man ska kommentera eller hur!!!!!?!
Påhoppad?? Så du menar att nör hon skrev att hon va gravid så blev du påhoppad?? :| haha hmm.. okej.. =/
Men du har sääkert vetat som alla andra vet att man kan bli gravid fast man äter p-piller därför finns det KONDOM. Nej du kanske inte har sagt att hon ska göra arbort men Du önskar att hon får missfall. Det önskar man inte ens sin fiende fattar inte hur din hjärna fungerar egentligen..
Och sen vadå få smälta det? Det är förfan inte DU som ska göra något beslut åt henne om hon ska göra abort eller ej.. Så det finns inget du ska smälta, det är förfan mer än 1 år sen du gjorde abort. Och bara för att man äter massa tabletter och shiet så kan man ändra fullfölja en graviditet se på T hon är utan tabletter och både hon och barnet är friska. Och JO jag kan yttra mig angående om du är en riktig vän eller ej, som sagt du har bevisat är du inte är en riktig vän därför kan jag yttra mig...
Tror inte ett dugg på att du respekterar andra och deras beslut. Om man respekterar andra så önskar man inte någon missfall och man pratar defenitivt inte skit om andra.
hahaha du är fan sinnesjuk.. ncncnc

2008-03-09 @ 22:32:14
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vet inte allt om dej NEJ men jag vet det jag behöver veta för att kunna skriva det jag skriver.
Nej det har jag inte, jag och min kära fäsman planerar barn och vi vill inget hellre än att få barn. men tyvär så är det inte så lätt för alla.
Jag har velat ha barn sen många år tillbax men har väntat men nu när jag verkligen försöker så blir det int riktigt som jag/vi vill.
Och när T skrev till mig att hon var med barn så blev jag skiiiiiiit glad för hennes skulld.
Fast att det gjorde/gör skit ont i mitt hjärta eftersom jag själv vill ha barn och alla mina vänner blir gravid så är jag ändå skit glad för deras skuld.
Det komme inte ens på frågan att jag skulle säga något negativt om deras graviditet/eller barn, bara för att jag är "avundsjuk"/ledsen
för en riktig vän är alltid glad för ens väns beslut oavsett vad det gäller. SÅ enkelt är det bara!!! Att inte du förstår det är ju sjukt..
Ja du gjorde abort visst kan förstå kanske att det var jobbigt för dig, MEN din vän skriver till dig att hon är gravid och ska behålla det då är man
GLAD för hennes/deras skuld. Man önskar inte att dom får missfall eller likande. Och du jag har läst själv att du skrivit det T har sparat det så jag vet att du
har skrivit det så kom inte med undanflykter.
Och du man kan ge sitt barn ALLT oavsett hur mycket pengar man har det är KÄRLEK det handlar om.
Och du jag smutskastar inte någon jag skriver bara vad jag tycker och tänker.
Så Lägg ner med ditt jävla snyftsnack för du kommer ingenstans med det. Får dig bara att se löjlig ut.

2008-03-09 @ 22:58:58
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tror du på fullaste allvar att jag aldrig mått RIKTIGT dåligt någon gång??
Som du kanske inte förstod på det förra inlägget så mår jag väldigt dåligt just nu eftersom jag inte blir gravid, Men jag är ändå glad för mina vänners graviditeter. Okej kanske inte ALLT men ABSOLUT när hon/han säger att hon/han ska ha barn. DÅ BLIR MAN GLAD för deras skull. Spelar ingen roll man önskar aldrig någon döden. Så enkelt är det. Du skrev ju själv att både du och T har samma diagnos, om hon klarar sig utan tabletter så gör nog du oxå det.
Haha, måste du vänta på det?? Men nej jag tycker inte att dessa inläggen får mig att se löjlig ut eftersom det är jag som försöker "hjälpa" dig att se klart på liivet. Man beter sig inte så som du gör.. Som sagt man FINNS där för sina vänner!!!!!!

2008-03-09 @ 23:32:39
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: mickan

ja jag har läst ett tag men inte kommenterat=)
Ska inte ge mig in i disskusionerna här över då jag tror att det är nåt mellan enbart dig och T (som jag har förstått att hon heter) hehe.

Men men kul iaf att läsa din blogg, kom gärna och hälsa på mig också även fast det inte finns nåt nytt nu... kanske uppdaterar i morgon.
Ha det!

2008-03-09 @ 23:56:28
URL: http://mickanjangbage.blogg.se
Postat av: Sandra

ååh herregud.. tyck synd om dej själv.. *snyft snyft*
Varför skriver du då? Du hela jävla svenska folket har depression idag, HAHA... Men ingen springer omkring som dig och vill att alla ska tycka synd om en.
Och Du verkar ju helt ha förträngt allting om hur allt börja mellan dig och T, tänk igenom det istället sen kan du skriva.
Ja, någon måste ju hjälpa dig. du verkar ju inte fatta hur en riktig vän är, men dom vännerna du har kvar kanske inte är riktiga vänner dom heller. ncnc
Trångsynt? Om det är någon som är trångsynt här så är det förfan Du ju.. oj oj oj hoppas det finns NÅGON som kan hjälpa dig! Du verkar vara ett av dom hopplösa fallen
Nej du finns inte där för dina vänner. Då hade du aldrig gjort och sagt sånt om T. Tror inte ens att hon är den ända du ger en kniv i ryggen. Tycker att dina "vänner" som du sägs ha ska kolla 2 ggr innan dom berättar något till dig.
Men guud allt verkar ju vara T's fel enligt dig. Nej man brukar vara 2 i bråk MEN Du har dragit det längsta strået..
Du är en sinnesjuk människa som bara vill se folk må dåligt. Men tro mig T klarar sig MYCKET bättre utan dig.
Här måste något drastiskt hända innan du står där UTAN vänner över huvud taget.. För snart kommer de andra oxå se vilken falsk skit du är.

Du är ju vara helt körd i pannnbenet.
Ush ush...

2008-03-10 @ 00:06:07
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: djujet

Menade att du hade ny header :D

Men orka , är det hon nu igen !? :S

2008-03-10 @ 00:16:19
Postat av: Sandra

Hahaha.. aa precis en normal människa accepterar och är glad för sina vänners skuld.
Men tror att jag trampade på dina tår nu eftersom du vet om att du inte kan bete dig hur som helst hela tiden.
Du vet om att dom få vännerna du har snart kommer ryka dom med. Men det är kanske bra för då kanske jag har fått in dig på rätt spår.
Och du jag har redan ett bra liv. Du kanske oxå få uppleva det någon gång.=) (dvs om du skärper till dig)

2008-03-10 @ 00:23:07
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHA.. oj då en trampning till oj oj, det gjorde nog mer ont nu.
Ja men precis sköt dig själv och få någon ordning på ditt snyftande liv. Så kanske du kommer någonstans. ;-)
Men du gumman, detta drar inte någon energi från mig alls. Och sen för den delen så har jag såpass mycket energi att jag klarar av båda sakerna ;-) Det du, klarar du det?

2008-03-10 @ 00:31:04
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sandra

Som sagt det du skrivit visar vilken männsika du är så behäver inte träffa dig för att "känna" dig
Aaa du är väldigt tröttsam faktiskt..
Om du inte fattar svenska så har jag inga barn så behöver inte lägga någon enegri på något barn. Men sen o andra sidan så kan jag faktiskt göra fler saker på samma gång vettu ;)
Sarah det är Du som beter dig som en snorunge så df måste jag går ner till din nivå för att dus ka kunna förstå mig lite bättre.

2008-03-10 @ 00:41:48
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sandra

What evver.. Kan ju inte skriva till henne så då får jag ju skriva till dig eftersom det är din "vän" hahaha
Klarade du inte av mig själv eller?? HAHA..

2008-03-10 @ 00:48:06
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha fiifan ni är roooooliga så små och ända så fjantiga hahaha..

Sarah:
Jo jag skriver i din blogg eftersom det är du som dragit in henne i detta..!!!

Sanna:
Gud vad bra att hon är sååå bra med barn.
Och nej hon snyftar iabsolut INTE till mig, men eftersom Sarah tog åt sig så jävla mycket när jag skrev till T så var jag tvungen att skriva.
Och som du säkert har läst så behöver jag inte känna Sarah för hon har yttrat sig tillräkligt mycket så att jag "känner" henne.
Sov du osså gott och dröm sött..
Tror inte jag behöver ngt lycka till från dig men tack ändå

2008-03-10 @ 01:00:33
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sandra

det var det ju inte.. Hon skrev inte att hon skulle skita i alla h*ror.. Det var jag.. Och du tog åt dig..

2008-03-10 @ 01:22:29
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Yegane

hej hej! Du kan vinna en IPOD på min blogg nu :)

www.yegane.blogg.se

Ha det super!

2008-03-10 @ 02:03:02
URL: http://yegane.blogg.se
Postat av: Helle

Klart som fan att man kan må skit över en abort i flera år... Hr vänner som fortfarande mår dåligt, jag däremot mår inte dåligt över min abort jag gjorde för många år sen, för mig var det rätt beslut, men många mår jävligt dåligt som sagt.

Att sitta som en viss tjej här & vara så jävla elak i bloggen,( sen skiter jag i vad du sagt, vad den & den sagt,) det är ju bara löjligt & visar på brist på empati...

Om man skulle verkligen försäkra sig om att inte bli gravid, då skulle man inte ha sex alls. Min yngsta brors flickvän blev oxå gravid trots p-piller, men det är bara ett fåtal som blir det...

Bry dig inte så mkt om vad folket i byhålan tycker eller säger om dig, sånt tar så himla mkt energi.

Nynäs har alltid varit & kommer förbli värsta skvallerhålan, på gott & ont.

& du.. Din "vän" kke har reagerat som hon gjort pga hormoner, ni kke kan prata ut om allt detta senare :)

2008-03-12 @ 09:59:33
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0