Jerry von Fis

Aaaa, men jag glömde ju naturligtvis att skriva att jag pratade i telefon i två timmar idag med min kära Jerry Von Fis!
Min älskade vän, skönt att prata med dig igen. Var alldeles för längesen. Synd att du ska bort i helgen, annars hade vi gjort oss snygga och gått på fest, hihi.
Var sjukt länge sen jag var på fest eller var ute överhuvudtaget!

Jag och Jerry! Haha, vad små vi var. Och vad kort HÅR jag hade!
image107

Här är en bild från 2004. Dagen innan min 18 årsdag
image108

Min snygging!
Seriöst, finns det något vackrare?
image109

Kommentarer
Postat av: jerry

awwwww...a ja vet något vackrare=) duuuuuuuuuu !!va glad ja blir,liksom ett helt inlägg bara till mig..tihi=)

2008-03-11 @ 18:21:16
Postat av: Elenore

Shit! modell?`KOmmer ihåg henne från gymnasiet, men modell kanske vore ett yrke för henne om hon inte e det redan?

2008-03-12 @ 10:38:37
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Marie

Nej, det finns ingen vackrare...huva, jädrar va man va avis i gymnasiet...! Menmen, en dag kanske man bli vacker själv...=P

2008-03-13 @ 13:45:43
URL: http://ensvenssonsvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0