Långpromenad i vårvädret

Oh, jösses.
Kom nästan precis innanför dörren efter en låååång promenad med Enzo och Jessica. Vi gick runt ringvägen.
7,3 km. Det ni! Tog ungefär 2,5 timme, för vi stannade på lite olika ställen och fotade och bara såg på utsikten.
Såå skönt väder. Jättevarmt i solen, så jag fick ta av mig jackan.
Är helt slut nu. Enzo med hoppas jag.
Tog massa bilder med mobilen, de dyker väl upp här lite senare.

Ikväll är det dans som gäller. Jazz är det idag. Hoppas den går bättre än streeten i tisdags.
Nu måste jag vila lite så jag orkar ikväll. Det är ju dubbelpass.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åå, jag vill också ha fint väder! Här är det vinter, massa snö och kallt. :/

2008-03-06 @ 15:39:23
URL: http://underbarasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0