Ny design

ALLTSÅ...PUH!!

Som ni ser har jag ändrat designen här i bloggen... HELT SJÄLV!!
Hajja!
Har till och med gjort, en skitful, header helt själv i photoshop. Det var mer en test, har absolut ingen aning om hur man gör en header "rätt" om ni förstår vad jag menar. Jag har bara klippt och klistrat och gjort fel 93487 ggr. Måste klura vidare på det där. hur förmisnkar man t.ex en bild i photoshop, enkelt? Nån som vet?
Den där jävla Crop Tool är ju helt mysko! Eller så är det jag som inte fattar den helt. Skumt blir det i alla fall.

Jaja, jag borde nog fira med en cigg och sen hoppa i säng.
Hihi, har suttit här halva natten och knepat&knåpat lixom. Är helt stolt.
Vad enkelt det är att läsa sig till allt egentligen!


TACK så himla mycket, underbara människa som skapat denna sida!


Kommentarer
Postat av: djujet

Vad fräckt :D Duktig djujet !

2008-03-05 @ 07:03:32
Postat av: Frida

Åh jag fattar ingenting av photoshop :/
asså du kan ju bara checka in min otroligt fina header som är gjord i paint X)
ha en bra dag!

2008-03-05 @ 15:53:19
Postat av: kattis

För att förminska en bild gå till Bild och sen Bildstorlek. Se till att bibehåll propotioner är i-klickad och välj sen hur stor du vill att bilden ska vara.

2008-03-06 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0