Sjukt lång lista

Vad heter du:
Sarah Rautell
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:
Linda
Vart bor du:
Nynäshamn
Ögonfärg:
Brun
Hårfärg:
Mörkbrun
Civilstatus:
Typ singel fast sambo
Vad använder du just nu för jacka:
Min skinnjacka, den svarta vårjackan och täckjackan..euhm
Vad använder du just nu för skor:
Nike air force1 (sneakers) och mina converse
Favoritfärg på kläder:
Svart, brunt
Vad har du för jeansstorlek:

Ingen aning faktiskt
Vad har du för tröjstorlek:
Small?

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som:
David
Du pratade med:
David
Du gick på bio med:
David
Du kysste:
David
Du gick på stan med:
Jessica
Du kramade:
David
Du fick sms av:
Stefan
Du ringde:
Jessica
Ringde dig:
Stefan
Skickade ett e-mail till dig:
Vet inte, orkar inte kolla.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det:
Ja, när ska man annars säga det?
Sagt att du gillar någon och ljugit:
Uhm, jag tror det.
Sagt att du inte gillar någon och ljugit:
japp
Gråtit över en pojke:
hahaha.. JA!
Stulit något:
Ja, snattat godis

SAKER
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Aaaaa
Är du ensam nu:
Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta:
den där highschool musical låten!
Vill du gifta dig:
Ja, tror det i allafall
Vill du ha barn:
Helst igår

ANDRA SAKER
Varit kär:
Ja
Kör du bil:
Nej
Har du ett jobb:
Ja, jo.. det kan man väl säga?
Gillar du att ha folk omkring dig:
Ibland
Gillar du berg och dalbanor:
Nej fy
Favoritgodis:
Olika
Favoritchips:
Har ingen speciell favorit
Har du någon tatuering:
ja.
Har du någon piercing:
ja

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit:
Nej
Köpt någonting:
cola och chips.. och cigg
Varit sjuk:
Nope
Sjungit:
japp
Sagt jag älskar dig till någon:
nej
Träffat någon ny:
Nepp
Saknat någon:
Ja, mina änglar
Kramat någon:
Japp
Kysst någon:
Japp

SENASTE
Film du såg:
Förtrollad
Film du hyrde:
ehm..
Mat du åt:
pizza
Låt du lyssnade på:
Nåt med backyard babies i allafall

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln:
Ja, fast bara om jag har sminkat mig.. eller om jag ska klämma finnar.
Gnälla:
Jarå
Skrika:
Typ aldrig.
Sova:
Ja!
Ha ångest:
I have my pillz
Skada dig själv med flit:
Inte nu längre
Ta mediciner du inte borde ta:
Inte som jag INTE borde ta.
Vilja dö:
Inte nu längre
Drömma mardrömmar:
senast här om dagen
Ta droger:
Aldrig!
Försöka vara annorlunda:
Nej,
Klä dig i svart:
Ja.
Gå till kyrkan:
dop, bröllop, begravning osv
Gå i skolan:
nej
Röka:
ja
Ha sex:
brukar och brukar
Ljuga:
När det behövs
Hata folk:
Nej
Lita på folk:
ja, jag är ganska godtrogen av mig när det gäller saker om mig själv, annars har jag svårt att lita på folk

VEM
saknar du:
patrikc och johanna
vill du döda:
Ingen!?
rörde dig sist:
David
vill du slå:
Ingen
kysste dig sist:
David
vill du kittla:
kittla? ingen
kramade du sist:
denna frågan var ju nyss men aa.. david
vill du prata med:
Ida
skrek du på sist:
David säkert
vill du vara som:
Mig?
sårade dig sist:
jag kommer inte ihåg
vill du bli galet full med: .
Typ.. Jessica, haha
gjorde dig riktigt glad senast:
Riktigt glad? Minns inte.
är sötast på jorden:
ENZO

HAR DU
För många vänner:
Nej, det går inte
Förföljelsemani:
Nej
Tvångstankar:
ja
Någon annan psykisk sjukdom:
ja
Någon fysisk sjukdom:
ja
Någon skada:
hjärtat?
Färgat håret:
Japp
Brutit några ben:
lilltån
Några piercingar:
japp, fortfarande
Egen dator:
ja
Bra självförtroende:
Tillräckligt.
Kysst någon:
Ja
Haft sex:
men ja
Köpt kondomer:
tror inte det
Tagit nakenbilder:
underkläder ja, men inte helt naken.. tror jag
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Nej
Bjudit ut någon:
jag minns fan inte
Varit kär:
Jaaa..
Dumpat någon:
mjo
Stulit någonting:
ja
Lämnat landet:
Ja.
Rymt hemifrån:
japp
Tuttat eld på nått:
..nej, tror inte det
Gjort något olagligt:
jo

HUR
Går du:
som en anka, hahahahahah
Svarar du i telefonen:
"hej, det är sarah" eller "yalloo!"
Fördriver du tiden:
Tv och dator, hund
Mycket pengar har du:
alldeles för lite
Tjänar du pengar:
sjukpenning
Ofta bäddar du sängen:
aldrig. Jo när jag byter sängkläder typ.
Ofta diskar du:
diskmaskin i mitt hjärta!
Ofta städar du:
Olika
Många stör du dig på:
jag har ingen siffra direkt. Men alltid är det väl nåt man stör sig på.
Ofta träffar du din familj:
nån gång i veckan kanske


TROR DU
Att du kommer att bli något:
Det skulle vara mamma då
På rymdvarelser:
Alltså. jag tror att det finns liv där ute, ja. det vore rätt osannolikt om VI var de ENDA levande varelserna i HELA RYMDEN!?
Att folk tycker om dig:
Jag är ganska omtyckt, tro det eller ej.
På ett liv efter detta:
Absolut
Att fiskar kan tänka:
Inte som vi, men de har ju en hjärna lixom.
Att du kommer leva länge:
Nej

VÄLJ
Katt eller hund:
Båda
Vit eller svart:
Svart
Varmt eller kallt:
Varmt
Vatten eller land:
Land
Sex eller kyssar:
båda
Telefon eller Internet:
båda
Musik eller tystnad:
beror på tillfället.. men musik då
Bok eller film:
Bok
Leva eller dö:
Leva
Sommar eller vinter:
Sommar
Kramar eller kyssar:
bådaa
Choklad eller vanilj:
Choklad

Kommentarer
Postat av: Maria

Hans skiva där, den heter En helt ny värld, men den innehåller alla favoriter gjord av Gävle Symfoniorkester :D haha, . Ingen sång helt enkelt, men jag satte på den på prov när han satt i babysitter, han somnade på 2 sek. HAha, intressant fakta va.. :D
Ha en braa dag!

2008-03-23 @ 11:44:15
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0