Sömntuta

Hoppsan!
Jag somnade visst i ett par timmar. Det var ju inte meningen. Men jag har faktiskt varit duktig och inte sovit på eftermiddagen en endaste gång den här veckan! Vet ni hur stort framsteg det är för mig? Stort i alla fall.

Vi åkte till Ösmo och gick promenad med mamma ner till muskan, badberget, och sen till Ica och hem igen. Det var trevligt och skönt även fast det var lite halvmulet. Träffade Jennie, Jessica och gänget. De skulle tydligen ha lite folk hemma hos Jennie ikväll, men jag pallar fan inte. Sitter hellre hemma och knypplar i photoshop känner jag, nu när jag väl har fått snurr på det.

Ska käka upp min middag som jag håller på med här, sen ska jag gå ut med herr E.

Kommentarer
Postat av: djujet

Tack djujet :D (L)

2008-03-08 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0