Söndagsstädning

Idag är det en städsöndag. Har fått ett ryck. ÄNTLIGEN!
Dammsugit hela lägenheten, har till och med dragit fram soffan. Bytt sängkläder, fixat med diskmaskinen, håller på och tvättar massa tvätt. Jag är asduktig ju!
Dessutom har vi varit på Willy's och handlat en massa mat. Blir taco idag. Mums!

Nu är det bara en massa småprylar kvar i lägenheten som ska plockas bort. Brev från f-kassan, avier, räkningar, H&M kataloger, plytt och plått.
Skulle i och för sig behöva städa toan oxå. Får se om jag orkar. Just nu är det en massa tvätthögar i hela badrummet så det blir lite svårt innan de är väck.

Sebban är visst på väg hit fick jag reda på. Davids kompis.
David har förresten nåt fuffens för sig. Jag VET det. Spelar ingen roll vad han säger.
Ny tjej på G?

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktigt jobbat! Så skönt när man har fått ett städ-ryck..

2008-03-02 @ 20:56:57
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: djujet

Duktig djujet :)

2008-03-02 @ 21:15:56
Postat av: Elenore

Hejja dej!

2008-03-03 @ 05:49:09
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0