Soooool


Först vill jag bara säga att jag HATAR soc! det är det mest korkade system jag någonsin har stött på. Orkar inte ens skriva något mer om den saken.

Håller just nu på att koka ägg till frukost. Har varit uppe en bra stund men jag är aldrig hungrig direkt på morgonen. Har även försökt få upp Jessica ur sängen, och det är ju kanske inte den LÄTTASTE uppgiften att ta på sig. Det kanske är den mest svårväckta människa jag känner. Jag ska i alla fall ringa och dubbellkolla att hon kommit upp om ca 30-40 min. Annars kommer hon ju sova bort hela dagen om jag känner henne rätt och komma i säng vid 4 snåret på morgonen. Ungefär som jag! Fast jag går upp i någorlunda vettig tid i alla fall.
 Tänkte dra med henne ut på en promenad i det fina vädret med mig och Enzo.
Tänkte kanske försöka få med mig digitalkameran ut oxå. Kanske blir bättre bilder än med mobilkameran som jag brukar använda.

Nu ska jag käka äggmacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0