Telefonundersökning



Det näst roligaste som har hänt idag (Förutom Mickans samtal) var att en telefontjej ringde till mig angående en undersökning. Fick svara på en massa frågor angående mobil, tv, internet m.m. Det var kul, fast sen dog telefonen så nu har jag tråkigt igen..



Har även rensat bilderna på mobilen så nu väntar jag bara på att David ska komma hem så jag kan lägga över lite på datorn (min kortläsare är trasig så jag måste använda hans dator). Har lite bilder på min nya frisyr bland annat!



Men guuuuuud, det här är verkligen en TRÅKDAG!
Kanske ska städa lite?



Igårkväll var Jessica här i alla fall.
Jag fixade lite med hennes blogg, fast jag kan inte säga att jag blev nöjd direkt. Blogg.se f*ckade sig så jag gav upp. Får fortsätta en annan dag.
Det blev en hel del fnitter och "magsvid" i alla fall. Jessica hade "magsvid", vad det nu är.
Jag skrattatde så jag fick ont i magen mot slutet av kvällen/natten.
Vi blir så härjade när vi umgås, haha.

En av mina och Jessicas egna "fester". Med bara oss två. Haha. Jag är jättefull och det syns på mascaran som INTE sitter på ögonfransarna, utan under ögonen. Hett. En jävla urringning hade jag oxå.
image120

Jessica
image121

Två av mina favoriter. Jessica och Jennie. Fyfan vad jag ska skratta med dom!
image122


Jag HJÄRTAR er!

Kommentarer
Postat av: malee

Men hejsan sarah! Tack så mycket, man försöker ju :D

2008-03-18 @ 15:30:07
URL: http://maulie.blogg.se
Postat av: Maria

Taaack, ja, det är nog ett rätt ovanligt namn. Det är roligt :D Jag tycker Jessicas blogg redan e snygg, du e duktig du!

2008-03-18 @ 17:26:41
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0