Tidigare liv?



Hallå!

Har precis käkat middag och även nästan precis kommit hem från hypnoterapin. Idag var det rätt spännande faktiskt. Fick nämligen göra en liten regression! Jag vet faktiskt helt ärligt inte vad jag ska tro om det som hände idag. Kan det verkligen ha varit ett tidigare liv jag "såg" och berättade om? Jag menar jag är ju "vaken" och "med" hela tiden. Visst såg jag allt klart och tydligt och hon sa innan att jag ska inte bry mig om om det känns som det bara är "fantasier", utan jag ska berätta precis allt jag ser.
Jaa, jag lär ju aldrig få veta om det var "verkligt" eller inte.

För övrigt gick det hur bra som helst att hitta. Busshållsplatsen låg ett stenkast från huset.
Sen fick jag skjuts till spångbro och tog bussen hem därifrån.

Enzo har ätit lite torrfoderkulor nu i alla fall och det känns skönt. Men det är jobbigt när han får sina äta-ÄNNU-mindre-än-vanligt-perioder. Han är ju inte så krallig direkt. När jag har råd ska jag testa ett nytt foder i alla fall.
Just nu ligger han och tuggar på en grisknorr här brevid mig i soffan, det är smaskens det!



Nu är jag lite sömnig faktiskt. Man kan ju hoppas på att det blir en tidig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0